Breaking

1 Aug 2017

Kes Tipu Online

Assalammualaikum πŸ’•


Sekadar Gambar Hiasan

DIALOG SUAMI ISTERI

Suami : Kena beringat sayang, sekarang ni banyak kes tipu online. Kalau ada yang minta nombor akaun bank, nombor kad pengenalan atau nombor telefon. Jangan bagi suka hati tahu. πŸ˜”

Isteri : Ya bang, sayang tahu juga. Semalam pun masa sayang topup, cina tu tanya nombor telefon sayang, terus sayang tipu tu cina, sayang bagi nombor orang lain. Dia fikir sayang kampungan betul senang kena tipu kali πŸ˜†

LAKI : Hahhhh ??😱


Kredit Sumber : Group WhatsappπŸ˜‚

17 comments:

  1. Haha.. Mmg lurus bendul betul lah bini dia.. 😁😁😁

    ReplyDelete
  2. minta dijauhkan la kita drpd tipu syaitan segala ni

    ReplyDelete
  3. Tak tahu nk gelak ke nak nangis. Hehe

    ReplyDelete
  4. ish bhya skg ni..kena bjga2 smua

    ReplyDelete
  5. huhu.. skrng ni byk kes kena tipuuu

    ReplyDelete
  6. beta terhibur babe! thank u :D

    ReplyDelete
  7. Hahahaha... nak suruh bagi no tepon MZ, MZ pakai postpaid... rugi2...

    ReplyDelete
  8. Hihi adoii la.. Lurus betul si isteri nie...

    ReplyDelete
  9. hahaha.. kenape bini die macam tu.. kenape.. kenapeeeeeee

    ReplyDelete
  10. baca tajuk ingat kan konten serius.. terkana sy haha

    ReplyDelete