SGShop Malaysia || GIVEAWAY RM 1000 SHOPPING CREDIT BY WANI SUKARNO

Assalammualaikum uols !

SGSHOP Giveaway dimana-mana ! Klik sini sana nampak giveaway ni sangat rancak diadakan oleh para blogger. Ju dah join hari tu dari Blogger Lokman Amirul tapi nak cuba juga nasib dengan anjuran blogger lain mana tahu tersangkut salah satu dan mana tahu boleh tersangkut berlipat kali ganda kan. Mana lah tau 😁

SGShop Malaysia || GIVEAWAY RM 1000 SHOPPING CREDIT BY WANI SUKARNO
Harga yang sangat-sangat murah dekat SGSHOP ni memang buat Ju rambang mata memilih barangan yang dipamerkan. So kena teliti betul-betul apa yang kita nak, kalau tak memang semua nak beli ! 😂 Ju pilih untuk teruskan pencarian barangan rumah untuk kegunaan tempat baru nanti, jom tengok dibawah ni



        

Sofa pillow (40 x 40cm) x 4 pc RM 27.52



  

North American Black Walnut Wood without splicing 12cm/1 RM 33.40
North American Black Walnut Wood without splicing 15cm/1 RM 37.50




Jumlah : RM 98.42
Seperti yang Ju mention di SINI pelbagai pilihan terdapat di SGSHOP, dari barangan rumah hinggalah keperluan aktiviti luar. Dari pakaian hingga ke koleksi antik. Semua ada di SGSHOP dengan harga mampu milik. Korang tunggu apa lagi ? Jom la sertai sekali 😉

*
*
*
*




Klik Banner & Join Bjemaah uols ! 💕

12 comments